30 august 2014

Strikk meir til nøstebarn!

Nøstebarn har kommet med en ny bok!

Eller rettere sakt, så har Kathrine Gregersen kommet med en ny bok. Strikk til nøstebarn fra 2007 inneholder bl.a. den populære nøstebarndressen, rullegenser og liten vest, som alle har vært veldig populære oppskrifter, spesielt til barnehage-strikk. Jeg strikket min første nøstebarndress allerede lenge før minstemann kom til verden, og litt etter litt har to andre dresser også hoppet av pinnene.

Men nå har det altså kommet en ny bok, Strikk meir til nøstebarn (introduksjonstilbud til 262kr) , og jeg har allerede falt for to av oppskriftene. Jeg har ikke hatt fornøyelsen av å bla i hele boka ennå, men jeg gleder meg til å se mer!  Noen av dere der ute som har hatt fornøyelsen? Dette er ihvertfall to av mine favoritter så langt.

Bildet er lånt fra www.nostebarn.no


Bildet er lånt fra www.nostebarn.no

Bildet er lånt fra www.nostebarn.no



Hva er dine favoritter?



God helg!




3 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! Masse fin strikk!
    Jeg falt for kjøreposen (men mine barn er nå liiit for store! Haha!!) Og så likte jeg Trimgenseren til voksen veldig godt:)

    SvarSlett
  2. Den boken må jeg nok sjekke ut! Ha en herlig lørdagskveld hos deg!

    SvarSlett
  3. Jeg har rukket å titte litt i den i bokhandel, men jeg er ikke hundre prosent sikker på om jeg skal kjøpe den ennå (student-budsjett, vettu, da må man være litt selektiv). Tror kanskje jeg skal vente til jeg om folk som kjøper den liker den...
    Men jeg likte trimgenseren veldig godt, og så var det en helt enkel genser til barn som het collegegenser, og som hadde rille-strikk i raglan-fellingen, og det synes jeg var fint :)

    SvarSlett